Accepterad Stormzzz | Medlem ansökning (KZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stormzzz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? John Dahlquist

Vad är ditt discord namn? cashin4kk

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Persson är i 20 års ålder och är en grabb som växt upp i en familj med bara mamma och 2 brorsor. Han blev i tidigt ålder mannen i hemmet då farsan gick bort när han var 11 år och nu är Jan 20. Hans ena brorsa är 16 och andra 13. Så som äldst i familjen fick han ta hand om alla och laga mat. Han farsa dog av att han blev rånad av kriminella. Jan vill nu bli polis för att stoppa gängvåldet och det kriminella. Jans morsa lider nu av stage 4 hudcancer och har inte mycket tid kvar. Jan känner sig hopplös och vill gå efter sina drömmar som polis för han insåg att livet är kort och att man aldrig vet vad som kan hända.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har kört på unive innan så jag kan bidra till bra rp roliga scenarion för båda sidorna men samtidgt seriösa scenarion. Jag kan också bidra till intressanta scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag sa det gäller att man inte bara går för att vinna scenario det handlar om att man gör så dom andra kan vinna också så man gör ett bättre scenario, för hellre ett bättre scenario än att bara vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, som sagt har kört här innan så har koll. Men vet var allt är ex rdm, vdm, meta gaming, sunt förnuft, power gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört på några svenska servar innan som både krim, polis och meko.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit medlem här flera gånger innan och har varit krim, polis och meko på unive innan.

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka