Nekad Storky7 | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Storky7

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198844326897/

Ditt Hex-ID: 110000134b1b3f1

Vad är din discord tagg? Storky#1187

Vem var det som bannade dig? powergaming ~SCOTT.S.

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du måste rpa på skador

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg utt som att det var med mening för att jag körde rakt igenom bilarna och det var flera bilar men det var på grund av att jag såg inte bilarna pga av att det finns en bug där jag inte ser saker ex bilar och mark så kunde omöjligt se dem där bilarna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det skrev jag på förra men jag tar det igen det finns en bugg i spelet eller en grafikbugg som gör att jag inte ser kan se saker ex bilar och mark så jag kunde inte se bilarna som stog där

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det såg ut olika från våra olika perspektiv asså han som bannade kunde helt omöjligt vet att jag hade denna bugg men till nästa gång kan man ju gå fram till mig och fråga vad som hände så tycker absålut det var en felaktig ban men kan förstå vad hur han tänkte

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte fått en avstängning men har blivit ut kastad för att jag inte hade andra kläder på mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det var helt omöjligt för mig kanske inte åkt ditt till stranden men kunde inte veta att det skulle bugga

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså vet inte kasnke anpassa sig efter denna där buggen eller typ ändra instälnigarna till en bättre lämpad för min ganska dåliga dator

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka