Nekad Storky7 | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Storky7

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198844326897/

Ditt Hex-ID: 110000134b1b3f1

Vad är din discord tagg? Storky#1187

Vem var det som bannade dig? powergaming ~SCOTT.S.

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du måste rpa på skador

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? assså helt ärligt så vet jag inte han kunde ju ha sett att jag åktegenom alla bilar men man såg ju klart och tydligt att det inte va med meningen så men jag vet inte om han såg på ett annat perspektiv så det kan ju va det som va annledningen men det står ju rpa och då tror jag att man ska rolspela men det är ju omöjligt att vet att bliarna va där från mitt perspektiv så ser jag 3 stycken bilar ca raden brevid allså raden framför och då tänkte jag parkera bra för att alla andra har gjort det så jag åker igenom en rad ser ingenting efter assåingen repa ser ingenting så kommer en grabb och säger så där kan du inte göra och sen blev jag bannad och därefter så sa min kompis att det var bilar på den där raden för det första 1 kunde omöjligt vet för det va andra bilar där för det 2 vad ska jag göra det när det buggar för det 3 han kunde ju sätt att jag var lite vilnlig och kanske förståt att jag hade buggen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för jag åkte in i ett dussin bilar på tivoli parkeringen det starta med att jag åkte och inte såg i början så nån lärt ju sett att jag åkte in i alla kanter i början och sen åkte jag igenom för att skulle parkera och såg inte bilarna och sen blev jag bannad sen efter sa min polare att jag åkte in i bilare efter jag hade blivit bannad men man lär ju se att jag inte gjorde det med medvetande för vem åker in i 2-5 jag vet inte men min kompis sa att det var många så det låter ju lite skumt och sen har jag tittat på streamer och dem har också den buggen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för man ser att det inte va med medvetande allså säger detta igen jag åkte innan ner för en bro och där ser man ganska enkelt att jag inte ser någonting för krokade in i allt på bron för åkte ner såg ingenting åkte in i bilarna tycker inte att detta ska bli en bann men annars så om dem kom fram och fråga om swish för att du förstörde min bil så skulle jag kunnnat att gjort det så det finns ju en mycket bättre lösning på hela allt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. som sagt tycker att det är konstiga baningar för har blivit utskicka av mina kläder och min polare med inte för att vi inte hade nåra utan för vi hade konstiga kläder och då hade vi början kläderna samma med min polare han trök f för många gånger hur kan man bli avstängd på gund av det asså han fassan i en bil och vela komma ut fattar inte vissa baningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså vet inte starta om spelaret kanske men det är ju omöjligt att veta att det finns bilar fasst man inte kan se nåt på den där parkerningen men jag såg bilarna på andra sidan jag vet inte asså det är så många gånger den buggen kommer asså hela tiden när jag kör bilen så kommer det up får betala multum för att laga min bil så det är ju inte bara dem som går - på pengar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ta det kasnke lite försiktigare annars kunde jag inte veta det att det var bilar där sen fråga ingen om swish ingen fråga hur det va det var bara en kille som sa att vad gör du och fattade noll så

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka