Inaktuell storgorilla | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

storgorilla

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Ditt discordnamn: storgorilla0

Ange ditt födelsedatum 8 April 2011

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff för att kunna förbättra Unives community. Jag kommer kunna bidra med en respektfull bemötelse, se till att folk gör rätt och hjälpa andra spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att folk borde börja RP’a bättre, och vissa staffs borde bli lite mer hårdare gällande regelbrott och abuses.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ta tag i det, bli lite extra strikt och säga till när folk gör fel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Om jag inte anses som professionell under min roll som staff kan jag lika väl säga upp mig. Proffetionalitet är super viktigt, och att vara respektfull och ha ett bra spelar bemötande.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Om det inte händer något kul i mitt RP så kommer jag förmodligen hjälpa andra spelare som helper. Gällande privat liv har jag relativt mycket tid till båda.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober 2024, med lite pauser till och från. Däremot blev mitt förra discord hackat, så jag blev tvungen att byta.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte att support krigande eller support ärende är min grej, men kanske i framtiden.

+rep mogen samt hjälper mycket passar jätte mycket inom yrket

Roller
Shortlist-Staff
Medlem✅
Ped 🦸‍♂️
Polis myndigheten👮‍♂️
2025 Medlem
Elitdonator☑️

FD
Servervakt
Kriminell🔪
Medlem🎫