Nekad Storebror_kanin | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benji Andersson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, trevlig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Karaktär heter Benji Andersson och han är 25 år gammal och bor i en gränd i Skåne. Han är en väldigt glad och rolig hjälpsam person. När Benji var 13 så var det en mobbare i hans klass som mobbade en liten ny kille i hans klass men som den hjälpsama killen Benji var så stog han upp honom. Men hans glädje kommer från hans barndom som var fantastisk enligt honom för att han fick allt han ville ha i livet det var en fin A-traktor och trevliga och roliga Släktingar mer krävde inte Benji i livet. Benji har också ett extremt stort intresse utav bilar För att hans farfar och morfar höll ofta på med bilar och meka med dem så har Benji också fått göra det ibland därför har han ett sådant stort intresse av bilar. I framtiden vill Benji jobba på Mekonomen och fixa bilar eftersom att han har gjort det i hela hans liv så känns det som ett perfekt och bra jobb för Benji. Senare efter det så vill även Benji skaffa familj och bo i en fin stuga i skogen med två hundar och barn. Vid den stugan ska det finnas ett stort garage

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra o rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara spela för att själv vinna scenarion utan låta motståndaren vinna scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lärde mig att aldrig mer Fear Rpa

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, FEAR RP, NLR, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Jag är väll rätt så rolig inom rpn te.x jag tjänade 100k på mindre än 1h bara för jag var rolig och hjälpsam

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.
Du får ansöka igen 2025-09-01. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka