Nekad Storebror_kanin | Medlem ansökning [p4tr1ck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benji Andersson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, trevlig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benji Andersson har haft en bra uppväxt bara att hans farsa inte var så bra då han var Ledare i en stor kartell i södra skåne där Benji kommer ifrån, När Benji var 9 år gammal stormade ett par killar runt 20-25års åldern och kidnappa hans pappa och hans syster, Benji blev då väldigt sur och arg och ville ge tillbaka på dem killarna så när han var 23 år gammal försökte han hitta dem killarna som kidnappa hans pappa och hans syster så han köpte en dag ett vapen (en glock17) och skulle hitta honom, Benji var uppe flera dagar bara för att hitta dem killarna. Benji hittade dem och dödade dem. sedan hamnade han i fängelse i 7år, När Benji var ute ville han börja jobba och släppa kriminalliteten, Benji började då jobba på Marja-Lisas och tjänade nu miljoner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en fel fri rp och rolig samtidigt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för sin egen vinst utan låta motparten vinna scenariot också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, men det var väldigt länge sedan jag blev bannad pga jag har tagit en 6 månaders paus från dator och annat

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, NLR, REACTION RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-09-01. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka