Accepterad Storebror_kanin | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Ban-referens
jqtxnd — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: Ej angivet
Bannad av: redbull_02167
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag och min vän hade polisen efter oss ett tag, sedan efter en stund hade en polis stannat lite längre fram för att skjuta oss men missade sen körde jag o min vän en bil tills polisen hade kört sönder våra bil så vi hoppade ut och skjöt ner poliserna då det var vår sista utväg. sedan när alla polisrna var döda sprang vi där ifrån till ett litet hus för att dubbel kolla så att alla var döda, efter det så sprang vi till vårat gänghus som låg typ 1 min där i från för att lämna servern för att klockan var ungefär 23:30 på en söndag och det var skola dagen efter, sen när jag vaknade såg jag att jag hade blivit bannad och inte hade några roller kvar inte ens verifierad rollen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? inte skjutit poliserna och inte stänga av precis efter ett scenario

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag har lärt mig att ha en bra social rp och inte lämna direkt efter ett scenario även fast mitt gänghus ligger precis där.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka