Nekad Storcefen33 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Storcefen33

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ewert

Vad är ditt discord namn? Bastu Börje

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2006

Berätta om din karaktär. Lars Olofsson är en gubbe på runt 50 år som är ny inflyttad till storstan med ursprung från Norrland, han har mycket skinn på näsan och tycker att rätt ska vara rätt. Lars tycker egentligen inte om storstan så speciellt mycket men han flyttade hit för att jobba som mekaniker då verkstaden som han tidigare jobbade på i Norrland gick i konkurs. Gan har sina fördomar om storstadsbor och trivs mer i dom norrländska skogarna han tycker även att det var bättre på den gamla goda tiden och har problem med den nya tekniken. Han har ett stort bil intresse och speciellt för äldre bilar. Lars har som sagt mycket skinn på näsan och saker ska göras på hans sätt ibland så kanske det till och med kan gå lite för långt och han kan bli riktigt vresig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga cenarion men kan även gå in i en seriös roll när det krävs och även låta motparten gå ut med vinst jag kan ge folk ett gott skratt med mina interaktioner men även få dom att vara realistiska

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i kan förlora i ett cenario och måste inte alltid "vinna" utan kan låta motparten vinna för ett roligare och mer realistiskt interaktion i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har koll på reglerna Som rdm vilket innebär att man dödar någon utan en anledning i ett cenario, och att man ska använda sunt förnuft och värna om sitt liv i en karaktärs roll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ingen erfarenhet så men jag och mina polare brukar leka runt å gå in i olika roller

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läste av Grund reglerna. Till nästa gång gå igenom reglerna bra innan du gör intervjun för högre chans till att bli Test-Medlem.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka