Accepterad StoraPappaVictor | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StoraPappaVictor

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SepeVictor

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Victorr#4867

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Abdul Rahman är en funktionsnedsatt gangster, som skulle kunna ta en klubba som muta, han har stannat i utvecklingen rent psykiskt, men är tillräckligt kompetent för att begå brott. (Inte särskilt bra dock) Han kommer från Syrien, och vid tidig ålder lärde han sig spela gitarr, och sjunger och spelar gitarr spontant med sin kusin i staden. Han har utöver musiken, ett stort intresse för bilar, och har en förkärlek för sin kusin. Han kom till staden vid 12 års ålder, och är just nu lite av en utböling, men börjar nu komma in i samhället. Han har under den korta tiden han vistats i staden, lärt känna många unika, trevliga och roliga personer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för att min karaktär kan bidra till roliga scenarion, vilket jag känner att jag redan har under den tiden jag spelat utan whitelist, jag kommer bidra med en bra men också rolig stämning, och kommer även att visa respekt mot dem jag RP:ar med och mot staffsen på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, bra stämning och ett gott skratt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte bara är jag som kan vinna i scenariot, att båda parterna har en chans att vinna/få övertaget i scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på FiveM server bläddraren, för att det är den största svenska RP-servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka