Dubbelpost StoraNamn_2 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StoraNamn_2

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
8
Användarnamn: StoraNamn_2

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098519828/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip aktas

Vad är ditt discord namn? ibbeaktas151#5259

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter philip wagner han är en 23 åring som född och uppvuxen i multistaden, han är en väldigt trevlig och omtyckt person av många i staden redan, han är ute efter att skaffa sig ett stabilt och lönsamt jobb, han är mycket intresserad av motorer och alla olika fordon han är duktig med händer och bryr sig inte om att bli smutsig då och då, på fritiden gillar han att åka runt och glida i bilar, ibland kan han va stökig eftersom att han växt upp i multistadens undrevärld som han försöker lämna bakom sig, han kommer genomföra mycket i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är väldigt erfaren och kan väldigt mycket om rp. ändå om jag inte har mycket timmar kan jag fortfarande väldigt mycket om det. jag spelar så ofta som det går så jag är väldigt aktiv. jag vill också bygga upp min karaktär istället för att far fast. enligt mig är min gubbe också väldigt rolig och väldigt positiv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så min gubbe kan bygga på sin karaktär och bli polis eller något liknande, bil försäljare då jag är intresserad av bilar. jag vill också få fördelarna man får är man är whitelistad. jag vill också inte bara vara fast på en plats jag vill också utvecklas

Hur många timmar har du på FiveM? 40-60 timmar

Hur hittade du Multistaden? genom en vän och har spelat varje dag sen dess

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja, jag har blivit bannad tidigare men blivit unbannad varje gång eftersom vissa gånger har det vart fel men när det vart rätt så lärde jag mig en läxa och inte blivit bannad på ett riktigt bra tag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka