Nekad StoraNamn_2 | Whitelist ansökning [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StoraNamn_2

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
8
Användarnamn: StoraNamn_2

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098519828/

Vad är ditt namn i verkligheten? philip aktas

Vad är ditt discord namn? ibbeaktas151#9805

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär är en 23 åring med namnet philip wagner ny inflyttad i stan, hans uppväxt har vart skakig uppvuxen med ensamstående mamma, philip lärde sig gatan när han var rätt ung han hamnade i fel väg redan som tonnåring o nu e han ute för att ta över multistadens undrevärld ute för att skapa pengar och att expandera sitt kriminella nätverk, han är rät kaxig av sig men loyal till sina grabbar, han är också ute efter att hitta sin kärlekspartner och dela sitt liv med någon när han lyckats ta över undrevärlden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en erfaren roleplay spelare har spelat flera rp servrar och jag tar det seriöst och att allmänt så är jag bara seriös i det jag gör, kommer bidra med att spelet kommer få ett stort nätverk poliserna ska kämpa emot.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? att vara whitelistad är mycket enklare att skapa kriminellt nätverk och att kunna roleplaya bättre

Hur många timmar har du på FiveM? inte säker men flera timmar

Hur hittade du Multistaden? genom en vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad innan ja men har ändrat mig totalt tar detta jätte seriöst

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, spelat andra servrar och lyckades med det jag var ute efter och nu är jag i multistaden och kommer stanna här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka