- Meddelanden
- 71
- Reaction score
- 8
Användarnamn: StoraNamn_2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098519828/
Vad är ditt namn i verkligheten? philip aktas
Vad är ditt discord namn? StoraNamn_2#9805
Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Philip wagner 23 år gammal född i multistadens undre värld och hans plan är att styra undervärlden skapa sig ett namn tjäna pengar och ha ett krimanliserat nätverk
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar rp seriöst och att jag ser dehär långsiktigt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har spelat på servern utan whitelist och det är bara allmänt bättre att vara det denna server är bra och jag diggar den verkligen
Hur många timmar har du på FiveM? inte säker men flera timmar
Hur hittade du Multistaden? genom en vän
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad en gång men sedan överklagade jag och kom tillbaka
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199098519828/
Vad är ditt namn i verkligheten? philip aktas
Vad är ditt discord namn? StoraNamn_2#9805
Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Philip wagner 23 år gammal född i multistadens undre värld och hans plan är att styra undervärlden skapa sig ett namn tjäna pengar och ha ett krimanliserat nätverk
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar rp seriöst och att jag ser dehär långsiktigt
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har spelat på servern utan whitelist och det är bara allmänt bättre att vara det denna server är bra och jag diggar den verkligen
Hur många timmar har du på FiveM? inte säker men flera timmar
Hur hittade du Multistaden? genom en vän
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad en gång men sedan överklagade jag och kom tillbaka
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej