- Meddelanden
- 71
- Reaction score
- 8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098519828/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Narkotikaroteln
Vad är din discord tagg? 5259
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För tydligen meta jag.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad och jag hade aktiverat ''speeddial'' och tydligen var det meta.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att man inte får använda kommandradio men visste inte att man inte fick använda speeddial men nu vet jag och har lärt mig en läxa och jag ber om ursäkt om jag råkat förstöra något scenario men jag har inte sett det skriftligt eller hört något.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några tidigare misstag som jag lärt mig utav, man måste begå misstag för att lära sig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till nästa gång vet jag att jag inte får använda speeddial
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, nu vet jag.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Narkotikaroteln
Vad är din discord tagg? 5259
Vem var det som bannade dig? Ingen aning
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För tydligen meta jag.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad och jag hade aktiverat ''speeddial'' och tydligen var det meta.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att man inte får använda kommandradio men visste inte att man inte fick använda speeddial men nu vet jag och har lärt mig en läxa och jag ber om ursäkt om jag råkat förstöra något scenario men jag har inte sett det skriftligt eller hört något.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några tidigare misstag som jag lärt mig utav, man måste begå misstag för att lära sig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till nästa gång vet jag att jag inte får använda speeddial
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, nu vet jag.
Har du läst våra regler? Ja