Nekad StoraNamn_2 | Ban överklagan [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StoraNamn_2

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098519828/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: narkotikarotein

Vad är din discord tagg? ibbeaktas151#5259

Vem var det som bannade dig? alexgoglle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var en total felaktig bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en polis åker runt i en kvaddad bil och kör mot röda ljusen flera han erkände att bilen var kvaddad ändå fortsatte köra sedan sa ja emot honom varför han gjorde så sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en total felaktigt bann och det var inte ens copbait ni borde lära ut specifikt vad copbait betyder bara för att jag säger vad gjort för fel med en seriös ton utan att lalla så blir jag bannad total massmiktbruk borde max blivit avlägsnad inte bannad i 5 dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. /me abuse och små saker när ja började spela

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antar att jag inte skulle gå fram o fråga hur han kan köra runt i en totalt kvaddad bil antar att jag som spelar seriös rp har fel och i verkliga livet får man inte ens köra med hälften av skadorna hans bil hade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte begått nått regelbrott och utsattes för maktmissbruk ni borde ta ett snack med han som bannad mig och om det är så att han läser detta så ska han bog lära sig vad copbait egentligen är, bidragit med mycket till servern och donerat pengar och startat gäng sen blir jag utsatt för sånt här.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka