Nekad StoraNamn_2 | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StoraNamn_2

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098519828/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: narkotikaroten

Vad är din discord tagg? Narkotikaroten#5259

Vem var det som bannade dig? ingen aning

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde dumt ifrån mig och bröt mot reglerna när jag meta gamea och det var inte så jag trodde det skulle gå att det skulle classas som meta gaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev kidnappad och använde mig av speeddial ingame fast ja inte visste att man fick sedan så RPade jag och sa högt vart jag befinner mig och hur miljön såg ut sedan blev ja räddad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kanske inte var en helt rätt beslut men eftersom dom valde det så antar jag det var rätt av dom men jag ångrar det ja gjort och lärt mig en läxa som inte kommer hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. /me abuse och små saker ja blivit unbannad av för de inte stämt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ber om ursäkt för hur ja bettet mig och det kommer inte ske igen, jag hade kunnat Rpa mycket bättre och jag har donerat mycke till servern hade inte gjort de i onödan är seriös Rp spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ber om ursäkt för det som hänt och lärt mig, detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Brist på förståelse av -reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka