Accepterad Storaf | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Storaf

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi Yako

Vad är ditt discord namn? StoraF

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2002

Berätta om din karaktär. Namn och efternamn: Stora F
Ålder: 25 år

Stora F är en man av få ord och som växte upp i Stockholms skuggor. Hans förflutna består av långa arbetsdagar och en känsla av att han inte tillhöra någonstans. Han flyttar runt hela tiden och har lärt sig från hans barndom att hålla ögonen på nacken när han går runt i staden. Trots det är han trogen till sin familj som består av hans fru och nyfödda dotter.

Stora är känslomässigt isolerad och har ärr från förluster som han inte vill dela med sig av. Men under ytan brinner en passion och en längtan efter en plats där han kan känna sig hemma med sin familj och börja om livet utan att behöva vara vaken på nätterna.

Storas intressen sträcker sig från enkla aktiviteter som att ta långa promenader genom stadens gränder men hans verkliga intresse är de farliga utflykterna, som att tävla på gatan och utforska stadens mörka hörn. Hans nyfikenhet att utforska det okända och testa sina gränser i staden ger honom en viss frid. Det ger honom en känsla av gränslöshet och Adrenaline.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som är djup och mystisk tack vare hans isolering från samhället. Jag kan skapa spännande interaktioner och berättelser med andra spelare på grund av min bakgrund som en introvert men komplex person.
Min lojalitet och mystik kan skapa en atmosfär av spänning, och genom mina intressen som sträcker sig genom att utforska stadens mörka sidor och bidra med spännande situationer för andra rollspelare att utforska och engagera sig i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario är att göra situationen mer intressant eller spännande för den andra personen eller gruppen att vinna. Man lägger större vikt vid den andra partens upplevelse i stället för att bara fokusera på ens egen vinning eller framgång.

Till exempel att acceptera en förlust för att driva berättelsen framåt eller för att ge motståndaren en chans att visa sin karaktärs styrkor. Det vill säga att spela för att motparten ska vinna kan leda till en mer livlig och samarbetsvillig spelupplevelse där alla får chansen att utveckla sin karaktär och rollspel, samtidigt ha kul tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det finns, VDM, RDM, META gaming, Påskynda ärenden och massa annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelar andra likadana spel som kräver rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag trivs med att spela tillsammans med andra och skapa något speciellt. Min erfarenhet med att spela med olika människor har jag lärt mig att lyssna och anpassa mig efter andras behov och önskemål, vilket jag tror skulle vara till nytta i en rollspelsserver .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Tillbaka