Nekad StoraD | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StoraD

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? 1storad.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas och är 25 år gammal. Jonas är en normal kille med ett väldigt stort bil intresse. Han har gillat bilar sedan barnsben och vet det mesta om bilar. När Jonas var liten så brukade han hjälpa till mycket i hans pappas bilverkstad och det är därför han vet så mycket om bilar och det är i hans pappas bilverkstad som hans intresse för bilar bildades. Med det sagt så är Jonas mål i staden att börja jobba med bilar, han vill jobba på yrken som till exempel mekonomen där han har möjlighet att utnyttja sina kunskaper om bilar och jobba med de.
Jonas hade dock en väldigt jobbig uppväxt då hans mamma är död och det ledde till att han endast bodde hos sin pappa. De hade det väldigt dåligt ekonomiskt och det är därför Jonas var tvungen att hjälpa till mycket på hans pappas verkstad för att dra in lite extra pengar till familjen. Med detta sagt så kanske Jonas blir kriminell lite längre fram i rpn då han redan som ung började hamna i lite fel umgängen på grund av hans familjs dåliga ekonomiska situation.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra mitt bästa för att bidra med en hög rp nivå och att göra många roliga scenarion med andra som spelar på servern. Jag har även kollat på servern länge nu och har märkt att man kan göra väldigt mycket mer som medlem så därför blev jag sugen på att skriva en medlemskaps ansökan för att kunna höja min rp nivå mer och ha ännu mer kul på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario för att ha kul. Om vi tar upp den kriminella rpn som ett exempel så ser vi att majoriteten av spelarbasen spelar för sin egen vinst i ett scenario för att de till exempel inte vill förlora ett vapen etc. När man spelar för motpartens vinst så kan man låta andra vinna som t.ex. polisen i ett snutjag för att det inte är vinsten som ska vara rolig, det ska vara roligt att rpa och att bidra med realistiska scenarion och i realismen så vinner man inte alltid.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, RDM- Random death macth, dödar ngn utan anledning VDM- Vehicle death match, fordon som vapen Fearrp - värna om ditt liv NLR - New life rule, kom inte ihåg saker efter döden, med mera (kan fler regler men tar upp dessa som exempel.)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, Har gibbat mycket fivem förut och har cirka 1500 timmar på spelet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack!

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan per 24h!

Du får ansöka igen 01.00. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka