Accepterad Stop inte röra [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IntehattmaN

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795876933

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle Gustafsson

Vad är ditt discord namn? Guztafsson #7588

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min mamma är född i sverige men min pappa är född i afrika det är därför jag heter Uffe Larsson. Hej jag heter Uffe Larsson och jag är 20 år gammal jag har bott i stan hela mitt liv och funderar inte på att flytta för jag gillar det så mycket här, På min fritid gillar jag att vara med kompisar men också gillar jag att kolla på bilar och mitt dröm jobb är faktiskt att jobba med bilar

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag vill verkligen bli en större del av dethär communityt och jag tycker att jag har en bra förmåga för att rollspela och vet hur man kan göra i olika situtioner men hur man också inte ska göra. Jag vet hur man skapar bra scenarion och hur man ska göra i just dem scenarionen .Jag vill kunna skaffa jobb som mekaniker eftersom att jag är online väldigt mycket och kan bidra med bra rollspel. Jag spelar på servern en stor del av mina dagar på att spela och jag spelar just på unive hela tiden

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli Whitelistad är för att jag vill bli en större del av detta underbara Community. Jag tycker om att spela FiveM men har inte riktigt hittat nån server som är så seriös före jag hittade denna otroliga servern. Jag Gillar När Det Är Seiös Roleplay Jag Tycker Det Är intressant.

Hur hittade du Unive? Jag har ganska många kompisar som spelar Fivem som spelar på Unive och jag tyckte att det lät kul så jag började spela på servern och jag älskar den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utveckla det så mycket som det går men att jag fortfarande kan ha kul som jag har på Unive men att man fortfarande följer regler. Jag vill med mitt rollspelade kunna börja jobba som mekaniker tillexempel och kunna faktiskt rollspela som om jag skulle kunna jobba som mekaniker som om det vore på riktigt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället förutom Bästa Servern Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka