Nekad Stoneman | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stoneman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan

Vad är ditt discord namn? stoneman69_54510

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdison och han är 24 år gammal och han har ett ursprung från Irak men han flyttade från Irak när han var 12 år gammal han flyttade därifrpn för att han pappa dog när han var 1 år och hans mamma kunde inte bo kvar i Irak för det var för farligt medans dem höll på att packa allt dem skulle ta med sig när dem flyttade så kom en man in som skulle döda Ahmed men dödade han brorsa istället sen när dem kom till sverige så fann han ett intresse i motorer och börjadde mecka när han var 13 år och när han vart 15 så var han så bra på att mecka att han fick jobb enda sedan dess har han jobbat med bilar för det har gjort så att han har känt sig fri från alt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med hör rp nivå och god erfarenhet, kan göra mycket för att få serverns rp att gå fram! eftersom jag kört fivem under längre tid vet jag vad som är rätt och fel, som tillexempel inom yrken så har jag erfarenheter inom båda!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i ett scenario, och om man tillexempel har snutjag, så kanske man kör lite lugnare för att polisen oxå ska ha roligt i scenariot, så alla inblandade får ha roligt så inte bara en själv får ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst och förstått, vdm, tillexmpel att man dödar någon med ett fordon utan anledning, och det är förbjudet, fearrp, att man inte värnar om sitt liv och att man inte rollspelar om man blir kidnappead å man inte bryr sig om de skjuter mig, så tänker jag bara "aja kan endå respawna snart" det är fearrp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet, har rollspelat länge och har god erfarenhet, har spelat på många seriösa rollspels servrar och har där efter fott erfarenhet om hur man ska vara och bete sig, är väldigt bra på att följa regler oxå!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope!

Nekad, utveckla mer utförligt din karaktärs, backgrund, personlighet samt vad den strävar på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka