Accepterad Stonebreaker | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stonebreaker

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Mahovic

Vad är ditt discord namn? Stonebreaker1717

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Zoran Tvrtković, 40 år gammal, var en man vars livsresa speglade den kaotiska utvecklingen i det forna Jugoslavien. Han hade alltid varit ambitiös och strävsam, och redan som ung drömde han om att bli en framstående jurist. Vid 25 års ålder tog han examen från universitetet i Belgrad, och snabbt därefter öppnade han sin egen advokatfirma. Det dröjde inte länge innan hans affärer blomstrade.

Zoran var intelligent, charmig och hade en förmåga att förstå människor på djupet. Detta gjorde honom snabbt till en eftertraktad rådgivare, inte bara för legitima företag, utan även för de skuggor som rörde sig i samhällets undre värld. Han byggde upp ett brett kontaktnät, och hans klienter sträckte sig från politiker till affärsmän, men också till skuggorna, maffian.

Maffians värld var lockande för Zoran, inte på grund av våldet eller hoten, utan på grund av makten. Han blev den tysta arkitekten bakom några av de största kriminella affärerna i landet, och hans förmåga att manipulera lagens gråzoner gav honom en unik position. Ingen vågade röra honom, och han blev en av de mest inflytelserika och mäktigaste männen på balkan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att försöka i mitt rollspel efterlikna verkligheten så mycket som möjligt, vilket möjliggör en unik och fascinerad spelupplevelse. Självfallet är reglerna viktiga, men det sunda förnuftet är något jag starkt har bidragit med tidigare på Unive och vill fortsätta med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du som spelare bidrar till att skapa en engagerande och dynamisk upplevelse, där du inte enbart fokuserar på din egen karaktärs framgång. Istället lägger du vikt vid att förbättra spelet för andra spelare, även om det innebär att din karaktär hamnar i en sämre situation. Det handlar om att ge och ta för att skapa en mer trovärdig och intressant berättelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Några exempel är Copbait: Innebär att man medvetet försöker få polisens eller någon annan tjänstemans uppmärksamhet (alltså på ett ganska fjantigt och inte så realistiskt sätt). Power gaming: Exempelvis ska man rollspela på skador vid olika scenarion och PG är raka motsatsen till detta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Det har jag. Jag har under ca 2-3 års tid spelat på Unive. Anledningen till att jag nu söker medlemskap är för att jag varit inaktiv på grund av skola, träning och arbete.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speciellt känner att jag fått med det mesta och resten tar vi på intervjun, tack o hej!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka