Nekad Stolzer | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stolzer

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikel

Vad är ditt discord namn? Hej#5071

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Mikel gustafsson och är i 20års åldern och kommer ifrån en liten By utanför danmark .När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt bilmekaniker eller bilförsäljare då jag alltid har haft ett stort bilintresse sen jag var ung. Jag skulle säga att mina känslor är väldigt aggressiva, det har jag varit ända sen jag varit ung. Jag är väldigt social och pratglad. aJo man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har kusiner i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min Mor sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en husbil och började koka crystal meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i centrala Oslo. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i göteborg det gjorde jag tills jag lärde mig språket. Och det är där jag befinner mig nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bjuda på så bra rp som möjligt är mycket för att det ska efterlikna det riktiga livet tycker det blir mer kul då jag är också väldigt trevlig så jag tror jag kan va lite av en glädje spridare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska bli WL för att jag kan bjuda på seriös rp hitta något wl job och helt enkelt bjuda på bra och trevlig rp

Hur hittade du Unive? tips från vänner faktist

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag ska försöka hitta något wl job och göra nytta på servern hjälpa folk osv seriös rp och lite skratt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka