Accepterad Stolzer | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stolzer

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikel

Vad är ditt discord namn? Hej#5071

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 25 år han heter Mikel gustafsson hans barndom är ett typiskt svensson liv han har altid haft ett väldigt stort intresse för motorer allt ifrån bilar till båtar crossar osv. för tillfället är han tyvärr arbetslös men han hoppas att kunna få sig ett job på vianor eller mekonomen någon vacker dag han måste bara utbilda sig först för att kunna bli det. Mikels personlighet är en allmänt enkel person han har väldigt mycket energi och om han väll är interisserad i nåt då går han altid all in för det han är oftast väldigt trevlig om han blir bemött trevligt han gillar inte ta skit från andra om han är oskyldig annars är han en väldigt trevlig männsika att jobba / umgås med

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna skaffa ett el job ingame och kunna bidra med ännu bättre rp i stan och göra någon nyta tex hjälpa folk med det jag nu kommer jobba med i stan som förmodligen kommer vara mekaniker eller något bil relaterat kan också hända att jag går mot polis hållet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att kunna höja min rp förmåga ännu mer genom att skaffa ett riktigt job och kunna hjälpa folk men framför allt kommer jag rpa väldigt seriöst osv,

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern för 7 månader sen men tog en bäldigt lång paus och nu är jag tillbacka och kommer nog spela riktigt mycket då jag inte gör så mycket på fritiden ändå.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna förbättra min rp då mycket det bara går och kunna hjälpa och göra nytta i stan göra många roliga scenarion med andra personer osv,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det är bara unive har precis börjat spela fivem igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka