Nekad Stolzer | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stolzer

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt Hex-ID: 110000140c53d87

Vad är din discord tagg? Stolzer#5071

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? Pban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad från dc och det står user banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad för ett scenario jag var i det var såhär att jag hade varit förföljd i ända sen mottelet jag börjar köra ner mot torget det var en Svart r6s som jagade mig och då såklart tänker jag på det värsta som kan hända tex att bli kidnappad/ rånad och jag har inte så mycket pengar så jag ville inte förlora min och allt jag hade på mig och det är klart att man ska rpa som om man är rädd om man blir jagad på det sättet sen kommer flame och fryser mig när jag kom till torget för att jag körde för fort i stan vilket jag förstår hans beslut men aja så jag hoppade in i support för att försöka förklara att jag hade scenario för att köra fort i stan men det kändes som allt jag sa var fel enligt honom så då blev jag riktigt arg och blev otrevlig mot honom riktigt onödigt av mig men jag kunde inte kontrollera mig för att som sagt det kändes som han inte brydde sig om vad jag sa men jag borde inte gjort som jag gjorde för att han gör bara sitt job som staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ingame blev jag bannad när jag kom mot torget. i dc blev jag bannad efter support ärendet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban men som jag sa hade jag scenario bakom att köra fort i stan men förstår att det inte spelar någon roll för det blir riktigt dålig rp om man kör så fort i stan. jag ber om ursökt till flame för att jag blev så otrevlig om han inte kollar på den här kommer jag be om ursäkt till honom privat för det var riktigt onödigt att hålla på så mot han när han bara gjorde sitt job.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har faktist inte blivit bannad här innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Till o börja med kunde jag följt reglerna ingame och inte kört så fort ingame. Men det största dumma jag gjorde var att jag var så otrevlig mot en staff som bara gör sitt job.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag dels att jag har lärt mig att aldrig köra så fort i stan för det är så pass dålig rp. Men det dummaste jag gjorde var som sagt att jag var så otrevlig mot flame jag blev bara så arg just den stunden och kunde inte kontrollera mig så blev automatiskt otrevlig men gjort är gjort jag ber om ursäkt för det jag gjorde och förstår att det var riktigt dumt av mig det kommer ej hända igen. Mvh Stolzer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka