Accepterad Stoffe svensson | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stoffe svensson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/stoffe123470/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Håkansson (stoffe)

Vad är ditt discord namn? Stoffe#2417

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 1999

Berätta om din karaktär. Stoffe svensson hadde en tuff uppväxt med föräldrar som var alkolister, han fick helt enkelt ta hand om sig själv, när han var 13 år så testade han droger första gången, stoffe är idag 22 år gammal och nyinflyttad i unive han är väldigt glad posetiv och bra inställd på att detta är den stad han nu kommer bo i, han gillar att testa nya saker som intresse för att hitta det han värkligen gillar och kommer fastna för.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag personligen tycker om servern har inte spelat mer än två dagar där nu och värkligen älskar den, den är den mest realistiska servern servern jag varigt på, har testat mig fram på olika men denna fastnade jag för, det jag kommer att bidra med är att rapotera buggar och folk som inte köre rp då det ej är relevant att dom bör vara på servern för jag personligen så som även många andra gillar inte de yngre som bara ska komma in och förstöra , jag kommer även bidra med tips och ideér till servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det jag fastnat mest för på unive är att det är den realistiska servern på svenska listan med priser på ex bilar mobil m,m inkomsten är med en posetiv sak då man inte får överdrivet mycket och inte heller för lite

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att jag kollade runt för att hitte en seriös server vilket jag nu äntligen har gjort

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att komma bort från värkligheten att få koppla av tankarna och bli en helt annan person

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt personliga mål är att finnas för staden göra den till en bra plats där alla trivs och visar respekt till varandra, mitt offentliga mål är att bygga min karaktär uppåt i (rank) börja med små jobb och sedan få större jobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället nej, jag håller mig till en server åt gången jag har nu hittat er server och kommer att stanna så länge jag är välkommen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka