Accepterad STLYAO | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STLYAO

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/STLYAO/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Lille

Vad är ditt discord namn? Highliving#7192

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dizzy Byn ,Dizzy kommer från en trasig uppväxt där pappan och mamman levde på social bidrag ,Dizzy är 20år och växte upp i förorten där han gjorde musik och försörjde sig på brott, Dizzy är en person som älskar pengar och hårt arbete och detta leder till att han även jobbar vitt som gruvarbetare samtidigt för att få sina diamanter ,för att kunna spara dom vita och spendera dom svarta pengarna . Dizzy är en omtänksam person som bryr sig och alltid ställer upp men de kan även vända lika fort ifall man gör fel. Dizzys intressen är musik och umgås med vänner Dizzy har 3 andra vänner på servern som han umgås och spenderar tid med och detta gör att dom kan hjälpa andra och sig själva då dom är en grupp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag känner att det är servern som har bäst Community där jag kan utvecklas och även lära andra bra RP. Jag kommer bidra med att hjälpa Communityn och spelare runt om kring samtidigt som jag vill lära mig allt som alla andra kan , jag kommer vara en unik person som många kommer gilla och hata samtidigt som jag ger er den bästa RP känslan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med ett gott skratt och umgänge , jag kommer även bidra med alla mina RP färdigheter samtidigt som jag alltid vill lära mig mer , jag älskar RP då varje scenario är olika och utfallet på scenariot vet man inte förens det är klart och det är de som är det unika med just RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär inte alltid att de går åt hållet som du vill och då får du spela med även om du inte gillar de eller inte, för RP går inte alltid som du vill de kan vända fort och man får även låta andra vinna scenarion som du själv hade velat vinna. Allt behöver inte handla om makt eller pengar osv det kan vara clean med.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive via sociala medier, vänner och forum .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka