Nekad StiZZe_ | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StiZZe_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Klingvall

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Vad heter du på discord? StiZZe_#4200

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardag från 13:00-21:00 eller 13:00-01:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart kört UniveRP i 2-3 månader och tycker att det är kul.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ha hjälpt servern och kicka/banna alla som lallar eller bryter mot reglerna. Sedan kommer jag skicka dem till någon staff så dem får en längre ban. Jag kommer göra så att servern blir tryggare så att nya personer gillar servern och stannar kvar och så kommer jag göra så att gamla spelare inte blir rädda för dem nya spelarna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa folk och kunna göra servern till en ännu bättre plats och göra folk i servern ska känna sig tryggt. Jag vill också göra så att dem nya personerna tycker att servern är kul så, att dem stannar kvar och stannar länge i servern och samt gamla spelare så inte dem blir uttråkad på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? banna bort alla lallare och dem som bryter mot andra regler och göra så att folk blir trygga. Jag kommer göra så att servern blir tryggare så att nya personer gillar servern och stannar kvar och så kommer jag göra så att gamla spelare inte blir rädda för dem nya spelarna.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har varit Staff innan och tycker att jag hållde jobbet bra och jag har mycket goda kunskaper inom det.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa folk så att dem blir trygga och att folk ska utnyttja servern och så att folk har kul och så att folk känner sig trygga. Jag vill också göra så att RP:et blir bättre och vill göra så att andra folk kommer in.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv (för att deleta en bil). /kick (ID) (Anledning) (för att kicka någon). /sqlban (Minuter) (ID) (Anledning) (för att banna någon). /ID (för att se folks ID) /Noclip (För att bli onsynlig och flyga runt). /Spec (För att spectata). /goto (ID) (för att gå till någon.) /bring (ID) (för att hämta någon) /togglename (För att kolla folks Steam/Rockstar namn). /setjob (ID) (Jobb) (För att ge någon ett jobb)

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, det var för kanske 1 månad sedan och det var för att jag driftade för mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka