Nekad StiZZe_ | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StiZZe_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Vad heter du på discord? StiZZe_#4200

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lov: 13-14 timmar. Helg: 13-14 timmar. Vardagar/skoldagar: 7-9 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart kört UniveRP i 2-3 månader och tycker att det är kul.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra servern till en ännu bättre plats och göra så att andra spelare känner sig säkra och så att folk som joinar inte lallar. Jag ska också göra så att dem nya personerna som joinar kommer känna sig trygg och så att dem håller sig kvar till servern och inte lämnar till någon annan server.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa folk och kunna göra servern till en ännu bättre plats och göra folk i servern ska känna sig tryggt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna bidra mycket, jag kommer göra så att servern får bättre RP och göra servern vara ännu roligare. Jag kommer göra så att servern. Jag kommer ta bort alla bilar med /DV om bilarna är i vägen för andra så att dem inte står mitt på vägen så inte folk råkar köra in i den och så inte det tar plats på servern.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag ska göra servern till en bättre plats och jag kommer aktiv riktigt mycket och kommer göra allt jag behöver göra. Om någon andra som är högre än mig t.ex staffsen om dem säger något så gör jag det dem säger.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill kunna göra servern till en ännu bättre plats och kunna hjälpa andra med det dem behöver hjälp med.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv för att ta bort bilar och MC. /svban (id) (anledning) för att banna någon i 30min. /id för att kunna se andras id ingame.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad en gång förut och det var när jag körde suntförnuft

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka