Nekad StiZZe_ | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StiZZe_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Vad heter du på discord? StiZZe_#4200

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger: 12:00-01:00, Vardagar: 15:00-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart kört UniveRP i 2-3 månader och tycker att det är kul.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle gjort servern tryggare för nya spelare och skulle få bort alla regelbrott. Jag skulle göra så att serverns RP utvecklar så att det känns ännu realistiskt. Jag skulle göra mitt bästa för att få bort alla lallare och få bort alla som bryter mot regler.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Lite samma sak som där uppe. Jag vill utveckla RP:t på servern och få bort alla som bryter mot regler och varna dem med det dem inte ska göra. Jag vill också göra så att flera spelare kommer in så att det bli ännu roligare att RP:a

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle få bort alla lallare och dem som bryter mot reglerna t.ex VDM, RDM m.m. För att om det finns för många såna kommer servern så kommer folk och bara lämna servern och sedan kanske den har inte så många kvar. jag skulle gjort så att dem får en lång ban så att dem förstår det dem inte ska göra så inte dem håller på igen med det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har mycket erfarenhet inom staffarbete och servervaktarbete. Jag tyckte inte det var så kul att vara staff men tyckte att det var nice att vara Servervak för att då fick man RP:a samtidigt man tog hand om servern. Om det är någon som behöver hjälp så finns jag alltid där och kan hjälpa. T.ex om någon behöver en ban på sig så fixar jag det eller om det är någon bil ivägen så tar jag och DV:are bilen så inte den står framför andra personer.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna göra servern till en bättre plats och göra den bra. Det är typ samma svar som jag skrev där uppe (första frågan). Jag vill kunna RP.:a samtidigt jag håller koll på folk och hjälper servern med saker och får bort dem som håller på. Jag vill kunna hjälpa folk med det dem behöver hjälp med och få bort alla lallare och reglerbrytare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv (Tar bort närmaste bil). /sqlban (ID) (anledning) (tid)( Då bannar man någon). /kick (ID) (anledning) (så kickar du någon) /spec (Så specar du) /noclip (Då är du osynlig och flyger runt). /goto (ID) Så TP:ar du till någon. /Bring (ID) Så TP:as ID till dig). /setjob (ID) (Jobb) (Så ger du någon ett jobb)

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, det var för kanske 1 månad sedan och det var för att jag driftade för mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka