Nekad StiZZe_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StiZZe_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? StiZZe_#4200

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Min vän bogha jobbar jätte hårt med medlemskap ansvarig och jag tänkte att jag ville hjälpa till med det så att han inte behöver göra lika mycket och så tycker jag att det är kul att hjälpa folk med saker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer jobba skit mycket och jag kommer ta intervjuer varje dag.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta personer snällt men samtidigt seriöst, man ska vara ärlig ifall någon gör fel eller inte gör något tillräckligt. Man ska inte heller bestämma helt över folken men man ska bestämma de mesta.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara mogen, snäll, inte vara rasist och att kunna hålla sig till alla regler ingame och på discord. Man ska inte bestämma över andra folk heller.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska ha bra RP och aldrig lalla. Man ska inte heller bryta mot några regler. Man ska alltid hålla sig till reglerna som finns och man ska inte heller vara bossig mot folk. Man ska vara mogen och snäll mot alla i servern och inte vara rasist.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag ska kunna svara på forumet och att ta intervjuer.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv kanske 12-14 timmar på loven samt helg men på vardagar/skoldagar så är jag kanske aktiv 7-9 timmar. Det propå om jag har läxor eller är upptagen med något.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, tror inte det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka