Accepterad StiZZe | Whitelist ansökning [Colin-SD] [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rxscx

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
480
Reaction score
26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198036962513/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander klingvall

Vad är ditt discord namn? StiZZe#4481

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Gunnar Fredriksson och han gillar att köra bil, vara med sina vänner, cykla, äta, sova och vara med sin familj. Hans favorit bil är teslor och poshor och han gillar de flesta el bilar för att dem e snabba och har bra accel. Han gillar också att köra epa. Han kommer ifrån Thailand och han kommer inte kunna bra svenska eller kunna skriva bra på svenska. Hans favorit mat är pizza, hamburgare, korv med bröd, lasagne och mackor. Hans favorit dricka är Coca cola pepsi och fanta. Han gillar också drickan orengada en polsk dricka. Han är 25% svensk 25% Polsk och 50% Thailändsk. Han kommer jobba som polis för att han går med lagen och inte bryter lagen. Han kommer ibland bryta lagen när han är brottom någonstans och han gillar att lyssna på musik. Min karaktär kommer också vara lite mörkhyad och han kommer inte ha så många vänner för att han är irriterande men han gillar att möta folk. Han vill också ha pengar så att han kan köpa coola bilar så att han inte är ensam och så att det inte ser ut som han är pank.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfaren genom RP och kört RP i snart 1 år och tycker att jag är bra på det. Jag kommer inte bryta mot några server regler och kommer att försöka få så seriöst RP som det går.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Mina kompisar rekommenderade denna servern och jag har provkört lite och den verkar vara bra. Jag vill också skaffa nya vänner och vill bli polis. Jag vill också RP:a mycket bra och den här servern ser ut som en riktigt seriöst RP server

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade denna server och jag provkörde lite utan WhiteList och servern värkade vara bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer RP:a som polis och kommer ha två bröder. Jag kommer att vara 20 år i servern och kommer inte bryta mot några trafikregler samt andra. Jag kommer spendera pengar på onödiga saker och vara lite irriterande. jag kommer att vara bra på att köra bil kanske motorcykel. Jag kommer att vara mycket aktivt som polis och inte kommer vara en korrupt polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på StadsLivetRP men det blir bara mindre och mindre personer så det blev inte så roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka