Ej Antagen StiZZe | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rxscx

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
480
Reaction score
26
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisa

Vad heter du i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? rxscx

Ange ditt födelsedatum: 24 December 2008

Hur länge har du spelat på Unive? över 1000+ timmar

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har inte jätte mycket erfarenhet inom att vara chef men jag har dock mycket erfarenhet inom att ta hand om kollegor och har varit personal ansvarig, när jag ändå tänker på det så har jag varit bitr. rikspolischef. Det kan hjälpa mig att vara chef för att då har jag erfarenhet att ta hand om jobbet och firman och även alla kollegor. Jag vet vilka som man ska anställa och vilka man inte ska anställa till jobbet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer inom jobbet är då att få många bra och komtenta kollegor på jobbet som tar allt på ett seriöst sätt och inte lallar runt och inte bryter mot några regler som får dem att vara korrupta. Jag kommer se till så att bilfirman blir mer aktiv som aldrig förr och så att det kommer att komma in många kunder med många bra arbetare.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att ha tiden att vara chef för att jag är då mycket aktiv.

Helger: Över 10 timmar
Vardagar: 8+ timmar

Vissa dagar kommer jag nog inte vara lika aktiv ifall jag har något planerat med familjen eller vänner, men det är väldigt sällan

Har du läst våra Regler? Jag har läst reglerna.

Vidare till muntlig intervju.
Du har 48 timmar på dig innan du bli automatiskt nekad. Lyckad till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Tillbaka