Accepterad StiZZe | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rxscx

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
480
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198036962513/

Ditt Hex-ID: 110000104924cd1

Vad är din discord tagg? StiZZe_#4481

Vem var det som bannade dig? Anders

Hur lång tid var din ban? Jag blev banna i 19 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gömde mig i en buske när det var en oplantad C4 i byggnaden och sen blev jag PM:ad och hann inte ens att flytta på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gömde mig i en buske när det var bomb hot och sen blev vi PM ingame men han inte dra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig för att det är 19 DAGAR för suntförnuft. Vi blev tillsagda att dra från anders privat att jag skulle dra men fick inte min tid och dra. Han bara bannade mig direkt. Hann inte ens att gå ett steg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde för snabbt nära mekonomen med min saab 9-5 och kanske råkade köra 200 KM/H där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog inte varit så nära när det är bomb hot och vara ganska långt bort. Jag skulle nog dra när polisen sa till mig att dra. Jag kommer inte att gömma mig i en buske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att inte vara nära ett bomb hot när det ligger en oplantad C4 i byggnaden och ska sticka där ifrån direkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka