Nekad Stitchesforme | Medlem ansökning (ackeking)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stitchesforme

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109204057

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed Ahmed

Vad är ditt discord namn? Scoobydooo#0750

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Abdi. Han kommer från Irak och har bott 10 år i sverige. Ali är 25 år gammal. Ali har inte så många känslor eftersom han är uppväxt i ett krigs område. Som liten fick han redan jobba han jobbade med bilar i Irak för att mata familjen. Han gillar att jobba med bilar eftersom han redan kan mycket. Han försöker köpa en saab 9-5 chippad. Han vill darför jobba i mekonomen eller auto experten för att kunna fixa bilar och tjäna pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med roligare bättre rp nivå. Jag kommer att ta rp helt seriöst där man rpare på allt. Jag kommer tex alltid tänka på reglerna innan jag gör något. En stor regel är suntförnuft och den får man inte krossa. Man får inte ju krossa någon regel men jag tänker mest på den eftersom den brukar göra rp roligare. Roligare med massa regler än att ba gå runt och döda folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att rp på själva staden är väldigt rolig. Man känner ju sig som om det vore på riktigt. Det är en bra start för ungdomar som mig att lära sig om riktiga livet. Jag är 14 år och på Unive lär man ju sig mycket om hur man blir en vuxen. Det är det som är roligt med staden.

Hur hittade du Unive? Min kompis bad mig joina Unive genom discord. Han sa att det var en väldigt bra server och jag håller helt klart med honom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att jobba i mekonomen och kunna fixa bilar. Jag tycker om att fixa med bilar även på fritiden men i rollspel vill jag ju utveckla det. Så målet är att komma in i mekonomen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att göra den en bättre server roligare seriösare. Bättre rp roligare rp och mer personer som kan reglerna. Om någon gör fel reportrar man helt klart. Så målet är ju att ha så kul så möjligt medans jag inte bryter mot några regler.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte olika servrar eftersom att jag är lojal mot Unive. Den enda Fivem serven jag spelar är Unive Och det kommer vara så till dan jag dör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka