Nekad Stitchesforme | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stitchesforme

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Mohammed

Vad heter du på discord? Scoobydooo#0750

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 150+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom jag känner att jag är bra och kommer att göra så att folk börjar gilla vianor. Gamla chefen hade mycket problem med kunderna och jag tänker vända på det. Jag kommer med vara riktigt aktiv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter eftersom jag jobbat i vianor innan. Jag valde att avgå eftersom att chefen var väldigt kaxig och inte så många gillade honom. Då gick jag som securitas och nu har jag med avgått här för att söka till Vianor chef. Jag kan allt som en chef ska behöva kunna.

Berskiv din karaktär? Min karaktär kommer att gå under namnet Ali Abdi. Det kommer vara en man och han kommer att vara 26 år gammal.
Min karaktärs egenskaper kommer att vara att han är bra på att fixa bilar och köra dem. Jag tänker mig mer en racer fast jobbar på vianor eller autoexperten. Han kommer vara väldigt bra på att köra bil kanske en av dem bästa i staden. Han kommer med kunna fixa bilar väldigt snabbt och bra. Min karaktär har blåa ögon har blont hår. Han är välkänd av befolkningen och folk tycker om han. Han har haft 2 jobb och vid båda jobberna har han haft lite humor för att folk ska gilla han. Han är väldigt snäll.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag. Måndag - Torsdag mellan 15:00 till 23:00. Fredag - Söndag 12:00 till 02:00
Jag kommer vara riktigt aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart att jag fortsätter. Blir inte sur eller något om jag inte får chef den bästa som passar jobbet ska få chef. Jag kommer inte sluta spela vad som än händer ändå om staffs väljer att dra alla mina roller. Då ska jag bygga upp mig själv igen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag är lojal mot Unive kommer aldrig spela en annan server har aldrig gjort det och kommer förbli så tills dan jag dör.

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka