Nekad Stisse | Whitelist ansökning [Alny55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stisse

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198960641826

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Andersson

Vad är ditt discord namn? Stisse#5043

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 år blev mobbad som barn ingen tyckte om honom fick massor av hat, hans intressen var att försöka hänga med sin kompis den enda han hade och var väldigt ledsen under sin uppväxt

Varför ska just du bli whitelistad? Glädje att alla ska må bra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill spela på en seriös server utan massor av trams

Hur hittade du Multistaden? Jag letade bland svenska server och hitta då multistaden och såg att det var mycket folk inne och då är det alltid extra kul att spela istället för att spela där man kanske är 10 pers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna folk väldigt pratsam och ha roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelade på Swedenknightsrp tror jag den heter men tyckte den var tråkig för det var mycket trams på servern

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill spela på en seriös server och sprida glädje ska det stå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka