Accepterad Stinky00 | Whitelist ansökning [Magick Apelzin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stinky00

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: Stinky00

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/276319935812/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Stinky00#1101

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Everest och är född 1998-07-21.
Han är ganska ny i stan efter att ha flyttat ifrån Mexico, han flydde hit till multistaden i hopp om att slippa kartellen men drogs direkt in i Dödspatrullen. Anton är en ganska trevlig person men direkt på saken.
Han är väldigt intresserad av Polisens jobb och hur han kan bli en bättre person. Han har ingen familj kvar och han bor på gatan.
Hans ända jobb just nu är att springa ärenden åt Dödspatrullen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit admin på en stor server tidigare som hette Swedish Knight RP och där gjorde jag bra scenarion och förde fram rpandet till en ny nivå. Så jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag kan bedriva bra scenarion och seriöst rpande.
Sen gillar jag såklart rp och kommer vara aktiv mycket på servern så om ni whitelistar mig så kommer ni få en till bra rpare på servern det kan ni lita på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt så har jag spelat på en annan server innan och nu har jag fått gnistan tillbaka och så såg jag att denna server var rätt aktiv då tänkte jag testa. som sagt så har jag spelat tidigare och fick tillbaka gnistan och denna server värkar också ganska seriös och dom som spelar på servern värkar svin sköna därför vill jag bli whitelistad.

Hur många timmar har du på FiveM? 503 timmar

Hur hittade du Multistaden? Den kom upp som en AD på FiveM startsidan.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Blev bannad här inatt när jag inte ens var inne, men har löst det med staff.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka