Accepterad Stinky00 | Chef-jobb ansökan[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stinky00

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: Stinky00

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas Superbilar

Vad heter du IRL? Oliver

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 553 hrs on record

Varför vill du just bli chef på det jobbet? skulle varit fett kul att äga en bilfirma på den hära servern där rpandet är skit bra och man kan ju hålla events på bilfirman. har bara haft ett jobb innan på monkey club, men där hände inte så jätte mycket. så det skulle varit fett kul. eftersom min karaktär är inblandad i kriminella nätverk så vill jag hålla det mer lagligt för rpandet blir mer roligt och bättre för all med lite mindre kriminella tror jag. känns som att man kan lära känna andra spelare mer och snabbare om man har en bilfirma där det kan vara öppet 24/7. Vill också lära mig anställa folk till bilfirman och lära dom hur det går till här i stan. är också väldigt bra på att hålla i pengar, vissa andra slänger bara iväg pengarna eller tar dom för sig själv. tycker också om bilar överlag och fastar lätt för det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef och biträdande chef över andra bilfirmor så har lite erfarenheter inom chef grejer eller vad man ska säga. Men iaf jag har lite erfaren heter eftersom jag har varit anställd där tidigare så jag vet ungefär hur de funkar att jobba där, men själva chef jobbet så kan jag rätt mycket eftersom jag hade ganska mycket frihet när jag var chef på bilfirman på en annan server.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Anton Everest och är född 1998-07-21.
Han är ganska ny i stan efter att ha flyttat ifrån Mexico, han flydde hit till multistaden i hopp om att slippa kartellen men drogs direkt in i Dödspatrullen. Anton är en ganska trevlig person men direkt på saken.
Han är väldigt intresserad av Polisens jobb och hur han kan bli en bättre person. Han har ingen familj kvar och han bor på gatan.
Nu vill han starta eget företag och sälja bilar till medborgarna i Multistaden.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan nästan alla dagar, har hoppat av skolan men jobbar deltid. men så fort jag har tid och nästan varje helg.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart jag ska. gillar denna servern så att jag inte får just det jobbet jag vill ha gör mig inget.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka