Nekad Stilsew. | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stilsew.

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
-25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207354532/

Ditt Hex-ID: 11000014a5510a4

Vad är din discord tagg? Stilsew.#5526

Vem var det som bannade dig? san

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive rolespell.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror san banna mig för han blev ledsen för att vi vann ett scenario och letade fel på mig som jag haft tidigare men som jag precis löste genom en ban överklagan som jag blev godkänd på. Vi vann ett skott scenario vid tvätten och senare på kvällen när jag inte var online så blev jag bannad av san.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare hade ett skott scenario mot sons vid tvätten vi vann scenario och några timmar senare så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig eftersom vi inte gjorde några större problem än bara en skottlossning sedan vi kom tillbaka, san visade även inga bevis på denna ban och han bara bannade oss utan att prata med oss jag var tillomed offline när han bannade mig vilket känns inge bra då jag inte kunde försvara osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit blacklistad 2 gånger innan. Den första gången var pågrund utav ett serverbyte, detta serverbyte gjorde jag för att mina vänner byte server och jag ville hänga efter för att inte sitta själv. Jag ångrade mig sedan grovt och insåg att den nya servern inte var för mig och att det var Unive som jag ville spela på. Jag blev efter denna blacklist unbannad.

Min andra black list handlade också om ett serverbyte som jag även där ångrade grovt i efterhand. Jag ska i framtiden inte byta server då jag vet med mig att jag blir bannad och att det är ett självklart regelbrott. Jag blev även efter denna blacklist unbannad. Framförallt så har jag förstått mina misstag och jag ber grovt om ursäkt och jag lovar dessutom att jag inte ska fortsätta som jag tidigare har gjort med tanke på att jag har bytt umgänge och inte vill syssla med problem rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt efter mina gängmedlemmar som blev skjutna och inte göra självförsva osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inge gö scenario mot sons

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag blev allt förutom ledsen att få bort sånna som dig ifrån servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka