Nekad Stiier | Medlem ansökning (Iceyyy84)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stiier

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? stiier#2031

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Salvatore chapo, kommer från en familj full av drogsmugglare och gängmedlemmar, han växte upp med sin farbror som lärde han allt om vapen till droger och hur man meckar bilar, Han hade en bra men tuff uppväxt, mycket pengar men han levde alltid i rädlsa av att någon skulle skada han, han e nu 22 år gammal och han är en utbildad mekaniker. Han älskar o jobba på bilar men han gillar inte sin chef vilket leder till att han börjar tappa intresset för sitt jobb och han vill ha mer pengar än vad han får i lön, han har en gravid fru som e hemma fru, han slår sin fru och misshandlar henne när han har haft en dålig dag på jobbet tex. Han har också varit med om mycket slagsmål och skjutningar pga av sitt explosiva betende vilket har lämnat många ärr på han så han gillar inte o visa sitt ansikte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med nya och intressanta scenarier som kan få servern och bli så mycket roligare. Dessutom styra upp det så alla ska ha de jämlikt och ingen ska kunna förstöra scenarierna utan anledning eller bara vara störig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? (Förstår inte frågan till100%) Man ska kunna va jämlika i scenarier och ändå kunna göra det intressant och roligt och inte vara en dålig förlorare och sabba för andra.

Hur hittade du Unive? JAg hittade servern genom att kolla på cosmos youtube kanal och den såg intressant och rolig ut & jag tycker jag hade kunnat göra den ett snäpp roligare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka