Accepterad Stigmelker04 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stigmelker04

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Melker2233

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. han ska heta Kalle Karlsson Han ska vara kanske 20+ eller 30+ vet ej men när Kalle va liten så va hans dröm att jobba inom sjukvården/ambulansen och hans dröm är att bli en ambulans förare eller akut läkare och hjälpa och träffa många trevliga och snälla folk. på Kalles fritid så gillar han att spela fotboll men också hänga med kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra på serven med bra och hög rp nivå men ha lite roligt men mest rpa inom viktiga rp regler men också ha roligt. Jag kan också bidra med en välutvecklad karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man ska spela för att motparten ska få en chans att vinna, det innebär också att man ska göra det kul för motparten. Man ska alltid utgå ifrån att i slutet av senariot så ska båda kunna skratta och tycka att de har varit ett roligt senario, ibland får man ta en förlust i ett senario för att båda parterna ska tycka det ha varit ett roligt senario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm = Innebär att du dödar/skadar någon person utan ett giltligt scenario. Vdm = Du använder ett fordon som "vapen" i ett icke korrekt läge/scenario. Powergaming = Du gör orealistiska saker med din karaktär tex kör med en sportbil på berg eller i djup terräng.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i 3 år på andra servar och att jag har utvecklat mig på många olika sätt och nu vill jag testa på något nytt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har svårt med att skriva

Nekad. utveckla din karaktärs beskrivning.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive! Undatag gjort (3llee_ är medveten)

@DJ.

Aktiv Medlem​

Medlemskap Ansvarig

Tillbaka