Accepterad Stigmelker04 | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stigmelker04

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Melker#4083

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Han ska heta Karl Karlsson han ska vara 32 år gammal och när han va liten så vill han jobba som sjukvårdare för han älskar de jobbet och för han mamma jobbade som sjukvårdare i 10år så hans mamma va sjuksköterska ett tag så efter de när karl blev stor så ansökte han till sjukvården och han blev godkänd så han gick på utbildningar i 4-5 år och sen blev han godkänd på utbildningen så karl jobbade inom sjukvården i typ 15år och sen lämnade han så han vill testa något annat jobb så han vill testa jobba inom mekaniker så han ansökte till de och han blev godkänd och han gick på en till utbildning och han gick med de i 5 år och sen efter de fick han sparken så han va arbetslös så han vill hitta ett annat jobb men ingen vill ha han så han gick och letade och letade efter ett jobb och sen fick han höra att han va tvungen att flytta så han hade inget hem och bo hos så han blev hemlös i 2.5 år

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska mest rpa inom sunt förnuft för man ska tänka logiskt så man ska tänka på de man gör irl ska man göra ig men t ex inte köra typ 200 kilometer i timmen i torget eller att man ska inte ta fram en ak47 inne i typ polisstationen eller sjukhuset eller brandstationen eller något jobb. jag kommer bidra med bra rp och roliga scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att man ska också låta andra parten ha en chans att vinna scenariot. man ska inte bara spela frö att vinna hela tiden eller för makt och pengar för de är powergaming.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som fick wl innan så jag tänkte ansöka och se om jag blir godkänd eller inte

vidare till muntlig, du har 48 timmar på dig att ta din intervju! lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka