Accepterad stiggy | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

• Trådskapare Trådskapare stiggy
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

stiggy

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/stiggylad/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Flodin Eriksson

Vad är ditt discord namn? Stiggy#1254

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Andersson och han har haft en svår uppväxt då han levde ensam med sin mamma som var narkoman. Han har aldrig träffat eller hört något från sin pappa. För att underlätta ekonomin i hemmet och hjälpa sin mamma som levde på A-kassa så fick han ta och bli kriminell. Bengt är en go gubbe från Göteborg och föddes 1995 men tvingades lämna Göteborg då han muckade med fel gäng. Bengt vill nå högt i livet. vare sig det är inom det kriminella livet eller inom en stor företagskedja utan att bryta mot några lagar. Bengts intressen är framförallt bilar och motorcyklar men har inget emot en stor stark på puben.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bidra till RP upplevelsen och skapa en rolig men seriös RP miljö på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar som en av de bästa samt en av de största svenska rp servrarna men också för att mina vänner spelar på denna server och jag vill RP:a med de.

Hur hittade du Unive? Letade efter en svensk server för seriös RP och hittade Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha en trevlig stund i olika RP scenarion och ha roligt med vänner. Samt att bli stenrik

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är den första server jag spelar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka