Nekad Stigerud | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stigerud

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip stigerud

Vad är ditt discord namn? Stigerud

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper svensson som är född 1994, han är född vid gränsen vid norge Han hade en tung uppväxt för han hade inga vänner utan endast hans bror Bengt svensson. Jesper och hans bror Bengt lovade att de alltid skulle vara nära varandra och vara bästa vänner hela livet. Så nu har vi tagit valet och flytta in till storstaden för skapa nya minnen och hitta något jobb tillsammans. Jag är öppen för alla slags jobb. bara jag har tak över huvudet och mat på bordet. Mina intressen är Fordon och att skapa minnen och upptäcka världen med min bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? är alltid aktiv när jag är ledig så kan ge en karaktär som ger fullt ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Blir jag tex gisslan för ett rån så ska man bara lyda deras order istället för tjafsa emot o tro man kan ta över situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, inga personangrepp och va trevlig o håll en god ton, samma regler som gäller i vanliga livet gäller även här som trafikljus osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. spelade för några år sen tills den servern vi spelade på försvann då orkade vi inte börja om med söka whitelist och allt igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag kommer vara mycket aktiv på servern och hoppas komma i god kontakt med alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka