Stig Sjöqvist | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stig Sjöqvist

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio Karlsson

Vad heter du på discord? [3-3180] Stig Sjöqvist#3322

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 1998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela från 11:00-05:00 i princip såklart varierande men jag är inne varje dag så aktiv som möjligt.

Berätta om dig själv Pluggar Gy kompetens, väldigt skön fritid ute och åker bil på helgerna och har det allmänt bra. Blir 23 till sommaren bor i borensberg intill den staden linköping nu och tänker mig att jag kombinerar spelande och utelivet denna sommaren.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle övervaka och se till att allt går regelmässigt till vara som en hök helt enkelt jag skulle ta snabba beslut som går under en rejäl tankeställare innan jag framför mina åsikter jag skulle prioritera mitt arbete på servern framför rp. Mitt arbete vad jag tror det skulle se ut som är att jag svarar på ärenden och efter egen förmåga tar ett beslut och kombinerar det med regler för att få fram det ultimata beslutet.

Hur länge har du spelat på Unive? 05/17/2021 jag har spelat knappt en månad här men tillräckligt mycket dagligen för att ta in och se hur allt går runt här nere på medborgare nivån.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill öka kunskapen kring hur unive har byggt upp detta och hur jag kan underlätta för ledningen och avlasta de så mycket som möjligt. Enligt det senaste mötet fick jag ett bredare perspektiv av hur pass många som faktiskt besöker servern dagligen och då kan jag förstå på en liten skala att det måste vara ett enormt tryck från flödande av medlemskap som bara ska in som sagt en avlastning helt enkelt. Det som jag ser det idag mycket mycket mycket regelbrott fortfarande trots att man har uppmanat flertalet gånger om att sluta upp med lall,hålla hastighete, etc endå fortgår detta och man känner inombords att man vill va där för att hjälpa till och se till att regelverket som är uppbyggt följs för att alla ska få en enklare och trivsammare rp nivå och ingen ska få panik när nån motspelare inte kan bete sig och slipper rädda sig själv ur situationen. Jag har ett mål att sikta in mig på staff nivå så jag har mycket att jobba mig upp till men det ska nog inte vara några problem med nån duktig handledare påväg, jag är rätt självgående men tar lärdom fort.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill först och främst säga att jag kommer även va inne på udda tider så om nån har ett problem runt 04:20 så ska man lita på att nu behöver jag hjälp och nu finns det faktiskt nån som kan revivea mig efter att jag dog när jag ladda in i spelet eller att man råkat spawna fram ett släp som blockerar garaget för alla medlemmar. Jag kommer vara den snälla hjälpsamma som även förmedlar att 'hallå det är dags att steppa upp ditt game och börja sköta dig!.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väl ägt en egen klan då och då på gamla teamspeak3 och lspdfr gta iv tiden, fått lägga fram strukturera upp Poliser,Ambulanser,Räddningtjänst, kläder,utrustning etc. Har suttit som admin med tillsägelse och bannat kickat folk så jag har väl den psykologiska nivån att inte bryta ihop helt efter några vändor utan att med måtta och vara service minded fortsätta ta hand om ärende efter ärende utan att bli less. Så jag kan väl säga kort och gott att jag tränat mig till att orka med i huvudet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Exempel
/me Injicerar morfin 0,8mg
/kick 747 afk powergaming 2
/noclip
/ban 545 Uttalar rasistiska slagord hets mot folkgrupp
/spawn volvo v60
/spec 454 nu vill jag kolla ifall allt är lugnt på bilfirman

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja precis ge mig rätt verktyg så är jag igång och lär mig relativt fort och det är bara positivt för mig då har jag nått att gå vidare på i framtiden och ser det som en positiv och roligt utbildning.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server i nuläget utan har beslutat mig för att va kvar här på unive ett bra tag.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget jag vill framföra speciellt så utan att hoppas ni läser min ansökan och ser potential i den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka