Nekad Stig Granqvist | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stig Granqvist

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Micke B (kjellbergqvist123)

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikael Bengtsson. Han är ursprungligen ifrån Sverige men har mycket släkt ifrån Honduras. Mikael är född 1999 i en liten villa ute i Smedjebacken med sina två bröder och sin mor och far. Mikael jobbade väldigt hårt och väldigt mycket som ung för att tjäna in pengar till sin familj som på den tiden hade väldigt ont om pengar. Mikael satsade ytterst lite på skolan och han hade ett väldigt dåligt meritvärde. En dag på en rast kom det fram två ungdomar till Mikael och frågade om han hade prövat droger förut. Mikael hade aldrig gjort det förut men han ville inte se töntig ut så han stod och hittade på historier om att han en gång var på en fest och provade.

När Mikael hade berättat sin historia så sträckte de fram en zutt och bad Mikael att dra ett bloss. Utan tvekan tog Mikael emot zutten och började att dra in röken i lungorna. Efter blosset så började Mikael att hosta extremt mycket och ungdomarna frågade om han var okej. Mikael såg inte ut att må så bra men efter ett tag så reste han sig upp från marken. Ungdomarna kollade konstigt på Mikael innan de gick iväg. Mikael såg suddigt och det kändes som att han var i himlen. Sedan den dagen så har Mikael inte kunnat gått en dag utan minst ett bloss av en töjj och Mikael började att bete sig väldigt skumt.

Han började bland annat att prata med sig själv och han började att hallucinera. En natt vaknade Mikaels föräldrar av kraftiga smällar ifrån Mikael sovrum. När de gick dit för att kolla så stod Mikael och bankade sitt huvud i väggen konstant och man såg hur det rann blod ifrån hans panna. Mikaels föräldrar tog tag i Mikael och ringde ambulansen. När ambulansen anlänt så undersökte de Mikaels skador. Han hade fått en kraftig hjärnskakning. Vid denna tiden var Mikael 15 år gammal och började att sälja sina produkter och drog in mycket pengar.

En dag när Mikael låg i soffan och kollade på tv så knackade det på dörren. Mikael var rätt så hög så han ignorerade knackningen. Efter ett tag så knackade det igen men åter igen så struntade Mikael i det. Tillslut så hördes en hög smäll ifrån hallen och in kom insatsstyrkan. Mikael hann inte agera förrän han blev nertacklad på marken och blev gripen. Efter rättegången så bestämde sig domstolen för att straffa Mikael med 6 års fängelse för grovt narkotikabrott och olovligt brukande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och rolig RP. Jag kommer att bidra med roliga scenarion och spela med motpartens sida så att jag ej bara kommer att gå för att vinna i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man skulle känna att motparten har mer makt än dig i ett scenario så ska men spela med motparten. Skulle man vara jätte bra inom pvp och ha ett bra aim så måste man tänka sig in i karaktärens perspektiv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag förstår reglerna. Jag kommer att ge 3 exempel av dem. Vi tar RDM. RDM (Random DeathMatch) innebär att döda något helt utan anledning vilket är strängt förbjudet. Suntförnuft, den viktigaste regeln inom RP för mig. Suntförnuft innebär att man måste tänka vad som är rimligt och vad som är logiskt. Skulle man slagit ner någon utan anledning? Skulle man sno en bil framför ögonen på ägaren? Till sist så tar vi VDM (Vehicle Deathmatch) Innebär att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många olika FiveM serverar genom tiderna och har rätt så bra erfarenhet inom RP. Mitt mål på Unive är att få en så hög RP nivå som möjligt så att alla har det kul när de RPar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte vad jag vet.

Nekad.
Anledning:
AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka