Nekad STIG-ÅKE | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STIG-ÅKE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? aristoteles#1195 eller potatis

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2008

Berätta om din karaktär. ahmed abdullah född och uppväxt i en förort strax utanför rinkeby, hamna tidigt i gängmiljö och gjorde en massa brott. ahmed abdullahförlorade sina kusiner i ett gängkrig, det fick honom att se svag och ledsen ut och han ville därifrån få hämnd på dom som dödade hans kusiner . Mördarna satt i fängelse och ahmed abdullah gick vidare i livet för att kunna försörja sig på ett naturligt sätt långt ifrån kriminaliteten. Efter många år lyckades ahmed abdullah hitta sina kusiners mördare . Strax efter kommer hans kusiners mördare ut på fri fot. Detta satte igång många tankar i hans hjärna. abi baklawa tog kontakt med sina gamla vänner från förorten och började hänga igen, han lämnade sin familj och tog upp sitt vapen ute på jakt efter sina kusiners mördare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela riktig bra rp fixa så det blir roliga scenarion ha det roligt och ifall någon lallar så komer jag rapportera DIREKT. jag kommer ge positiva vibes och försöka göra så alla på servern har det toppen roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenario är precis som det låter, Tex om polisen vill stanna mig och jag inte har en rikitg anledning till att åka iväg(tex vapen och droger i bilen eller direkt efter ett rån) med min Import så ska jag kunna stanna och låta dem göra sitt jobb istället för att direkt åka iväg på vanliga trafikstopp oxå, eller att jag låter en person tex råna mig på mina droger eller Vapen eller Diamanter istället för att direkt försöka göra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? tex. RDM att man dödar någon utan en bakomliggande andledning, VDM att man använde en bil som ett vapen att köra på folk med. social rp tex att ifall man bråkar med en person så pratar med dig istellet för att bar skjuta sloss och m.m

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja självklart mian vänner har lärt mig , jag kollar mycket på streams och youtube, tiktok och mycket mera.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tar inget personligt jag kan se skilnad på värklighet och spel

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka