Nekad Sticky | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blankovby

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? blanko14x

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i universitet så jag brukar oftast vara aktiv från 18:00-00:00. Ibland brukar jag vara aktivare vissa dagar vilket är mellan 12
:00- 23:00 och ibland på nätterna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år men

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte o bifoga men har ingen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är en enkel uppgift man är en vanlig rpare exakt som alla andra fast med perms. En servervakts uppgift är ifall hen ser att någon begår ett regelbrott ska ska hen banna i 1 timme eller kicka ifall det inte är så allvarligt. Som servervakt ska man inte gå runt och leta efter folk som begår ett regelbrott, man ska alltså rpa som vanligt tills man ser ett regelbrott och då kan man ta åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är ganska aktiv på unive och jag har varit en servervakt ganska länge förut (blev demotad för inaktivitet) och jag känner att jag vill ta ett större steg och hjälpa till i servern och underlätta staffs arbete. Jag märker att regelbrott sker på kvällarna då staffs inte är aktiva och jag vill göra något åt saken. Jag är ganska mogen som person och jag kan sätta ner foten och ta beslut när det behövs. Jag har själv varit staff på unive och jag märkte att servervakter underlättar staffs arbeten så mycket så att jag också vill ge det jag fick.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man t.ex revivar en vän under ett scenario bara för att vinna de eller att man kickar någon under ett scenario bara för att vinna de osv. Abuse är när man t.ex är hungrig och man drar en /revive bara för att låta healthbaren o annat gå upp igen eller när man har toggleid på för att vinna scenario.

Alltså är korruption och abuse att man drar till sig fördelar genom sina perms.

Exempel på korruption: Jag är i ett scenario i en byggnad och det skjuts, jag använder mig av toggle id för att kunna se vart olika spelare är.

Nekad.
Anledning:
Blev nyligen Medlem. Du ska ha varit medlem i minst 30 sammanhängande för att kunna ansöka till Servervakt.

Du kan ansöka till Servervakt 02/08. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka