Nekad Sticksy76 | Medlem ansökning [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sticksy76

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Twich_Gurkan#6435

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Larsson och han är 23 år gammal. Bosse är en väldigt lugn kille allmänt. Han hade både en bra men också en väldigt spännande uppväxt. Han hade under hela sin uppväxt sin mamma och pappa. Eftersom Bosse var ensam som barn i sin familj utan några syskon så ledde det till att han ofta fick som han ville. Bosses mamma var polis medan hans pappa var mekaniker. Bosses pappa var upptagen med sitt jobb nästan hela tiden vilket ledde till att Bosse för den mesta delen av sin uppväxt fick vara med sin mamma. Under tiden som Bosse var med sin mamma så blev han bara allt mer och mer nyfiken på hur Polisyrket fungerade. Han ställde frågor efter frågor, dag in och dag ut. Bosses mamma var väldigt snäll och förklarade så gott hon kunde för Bosse om hur Polisyrket fungerade. Han brukade alltid efter skolan skynda sig hem för att inte missa sitt favoritprogram på tv. Det handlade om Polisyrket och hur de arbetar. När åren gick så blev Bosse bara äldre och äldre. När det var dags för Bosse att välja linje och gymnasium så hade han redan bestämt sig sedan innan. Han ville inget annat än att bli polis. Okej att det fanns hur många andra jobb som helst men det var inget annat jobb som Bosse kände passade honom. Å andra sidan så kunde han ju redan väldigt mycket om yrket. Bosse började plugga och plugga, hans mamma peppade honom. Han kämpade så gott han kunde i gymnasiet, började att träna för att bli vältränad och för att må bättre, började läsa mycket böcker om Polisyrket och om träning för att kunna bli så bra som möjligt och börja simma mycket eftersom han vet att det kan vara en väldigt bra egenskap att kunna inom Polisyrket. Bosse har efter sin tid flyttat och pluggat en hel del sedan han slutat skolan. Tack vare att Bosse är väldigt lugn av sig och kan hantera stress så känner han sig så småningom väldigt redo inför att ansöka hos Polismyndigheten hos Unive och se fram emot att kanske lyckas få en plats inom det hårda och spännande yrket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp eftersom jag kan anpassa mig bra beroende på scenario. Både vara seriös men också skratta och ha roligt. Jag har rp:at och varit medlem på andra servrar innan och vet hur man gör. Ser fram emot att få rp:a så gott jag kan på Unive för att deltaga och att göra Unive till en ännu bättre server än den redan är. Jag tycker att det är väldigt kul att rp:a och det är därför jag nu känner mig taggad att får börja rp:a på ett bra sätt på Unives server. Man lär sig också mycket utav andra, vilket jag tänker är viktigt eftersom att det kan vara något att tänka på så att de som kanske är lite sämre än en själv kan ha de bättre på servern som en förebild. Det kan leda till att alla blir bättre och kan ha riktigt kul tillsammans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot så bra som möjligt och inte bara se till att vinna hela tiden. Om till exempel då en polis kanske håller på att ta fast dig så kanske just i det scenariot det är bäst att du låter polisen göra sitt jobb. Vilket i slutändan blir ett bra scenario. Ett dåligt exempel hade kunnat vara om du istället för att låta polisen ta fast dig, att du tar fram egen pistol och börjar skjuta polisen vilket inte blir ett bra scenario. Det viktigaste är inte att vinna hela tiden utan att skapa så bra scenarion som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag hade spelat GTA V ett tag och kände för att prova något nytt. Därför lärde jag mig mer om GTA RP, kollade mycket på YouTube och läste mig till hur allt fungerade. Jag testade först på någon liten server bara för att se hur allt fungerade med kommandon osv. Sedan såg jag Unive bland toppen utav de svenska servrarna och valde att börja rp:a på Unives server. Har också kollat väldigt mycket när andra spelar på Unives server på Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka