Stickre. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Stickre.

Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Ditt discordnamn: stickre

Ange ditt födelsedatum 2 April 2006

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag är aktiv, hjälpsam och gillar att hjälpa andra spelare. Jag kan ta ansvar och försöker alltid hålla chatten och servern lugn och rolig för alla. Jag är också ganska mogen för min ålder och kan hantera situationer utan att överdriva eller skapa drama.
Jag spelar ofta på Unive och kan reglerna bra. Om någon bryter mot reglerna eller behöver hjälp så försöker jag alltid hjälpa till istället för att ignorera det. Jag tycker också det är kul att samarbeta med andra och jag kan ta kritik utan att bli sur.
Jag vill bli staff för att göra servern bättre och hjälpa communityn

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk nu för tiden tror att servern är någon slags 100k or die server där man bara ska döda. De finns knappt någon social rp runt polis och kriminella. Jag tror att alla vet att den kriminella rpn inte fungerar som den ska just nu men de finns också många andra faktorer man kan ändra som faller i glömska för att de kriminella problemen är soppas stora. Tex Jag tror att det finns för lite scripts på unive för att hålla de kriminella sysselsatta. Finns även just nu mycket problem med fuskare som bara helt sinnessjukt tråkigt som jag vill göra allt som går för att få bort

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? tillsammans med teamet arbeta för tydligare kommunikation och bättre dokumentation av regler och riktlinjer exempelvis genom påminnelser i discorden eller informera i ooc meddelanden i spelet. Det ska vara enkelt för alla spelare att förstå vad som gäller. Vi ska även vara aktiva och hjälp samma i reports samt även specca ofta på ställen där de kan ske problematiska grejer som i tex grove, troget och sjukhuset där de ofta uppstår lall eller en överlag dålig rp nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är otrolig viktigt att man agerar professionellt mot dom andra spelarna så att dom kan känna att jag har kontroll om läget och att jag vet vad jag behöver göra för att få problemet löst. Jag kommer agera professionellt genom att prata med spelare som gör fel och antingen ta återgärder eller inte men huvudsaken när man ska återfärder så MÅSTE man förklara varför man tar den åtgärden och hur spelaren inte ska begå samma misstag igen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jobabr dagtid sen är ja aktiv efter de ofta till natte tid men beror på men minst ett par timmar om dagen 4-5 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år till och från

Har du tidigare erfarenheter som staff? inte som staff men som medlemskap ansv

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan igentligen ta vad som roligt att hjälpa

Tillbaka