Accepterad Stickan2004 | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickan2004

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Stigsson

Vad är ditt discord namn? slasmus#5843

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Klimpen Johansson växte upp Malmö med en framgångsrik familj och den bestod av 1 storebror och en mamma/pappa, allt såg ljust ut tills han var 12 år, då hans båda föräldrar omkom i en bilolycka. Han och hans storebror fick klara sig själv, det funkade bra ett tag tills hans bror började med det gängkriminella. Hans Storebror såg till så att det fanns mat på bordet och även fanns där för Klimpen Johansson. De började få hot mot sig av andra kriminella gäng då hans bror hade gjort bort sig. Det fanns 50000kr på Klimpen Johanssons storebror och det lockades folk av såklart. De klarade sig ett tag men till sist så var sista andetaget gjort av Klimpens storebror på jorden.
Klimpen hade blivit 18 år och började söka jobb först ville ingen ha honom på arbetsplatsen på grund av sin storebrors ryckte men till sist nappade en bilfirma i en annan stad som Klimpen jobbade hos som först anställd men sedan även jobbade så hårt så att när den gamla chefen avgick så fick klimpen jobbet som chef allt gick bra och han tjänade bra med pengar, Klimpen tröttnade på jobbet och därav bytte jobb till bilmekaniker som han jobbade hos i 3-4 år. Han fick mycket erfarenheter från bilfirman och bilmekaniker arbetet. Intresset brinner för bilar då Klimpen växte upp med sitt bil intresse. Men nu var det dags för Klimpen Johansson att flytta vidare till en annan stad där han vill sprida glädje och erfarenheter i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och rolig RP och inte spela för makt och pengar, det jag vill är att skaffa roliga scenarion och bidra med bra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte spela för att vinna scenariot utan det man vill är bara att ha ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna här är några utav de. COPBAIT- det är att du försöker få polisens uppmärksamhet. VDM- Det är att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM- Att du dödar någon utan anledning. METAGAMING- det är att man använder information som karaktären inte vet om. FEARRP- Det Innebär att du inte värnar om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ungefär 3-4år erfarenheter inom Rollspel då jag har spelat på ortenwave för ungefär 1 år sedan men sedan tog en paus från mitt RP-spelande men nu saknar det och vill börja rollspela igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på ortenwave för typ 1 år sedan och lärde mig mycket under den spel perioden. Jag var även staff på ortenwave.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka